媽媽省時好幫手:仿生4合1潔地機

最近搬左新屋,加上舊嘅吸塵機都已經有番一定年資,所以一直都物識緊一部新機。因為屋企有小朋友又有狗仔,所以都想盡量令地板keep住清潔!

但作為一個媽媽實在太多野要兼顧啦,如果可以有一部機就做哂掃地、拖地、抹地、仲可以自己做埋清潔就好啦!

HizeroF803 仿生四合一潔地機就完全符合我要求,仲有好多優點添!

點解一部機做到掃地又洗地咁犀利?

原來就係呢個有專利技術嘅「仿生技術」,傳統吸塵機只會用抽吸技術,而Hizero模仿舌頭舔食效果,機身唔單止唔會有風出,配合埋高分子清潔滾筒同硬質尼龍材料毛刷,就可以輕鬆處理各種垃圾,及比起傳統吸塵機清潔得更加乾淨,好似灰塵、狗仔嘅毛毛呀,小朋友倒瀉飲品,甚至係異味同過敏原,仿生技術都可以清理乾淨!

頭先講到可以抹地,Hizero係吸塵嘅同時仲可以濕抹地,加入清水或 1:99 稀釋漂白水,再通過獨特內置水流系統,就可以吸塵抹地同步進行!

Hizero仲有一個專利,就係「液固垃圾分離系統」,可以將固體垃圾同液體垃圾分開。

固體垃圾會收集係盤入面,而液體會去到廢水箱。Hizero仲好貼心咁附送刷子,咁就可以清理好垃圾喇!

抹完地最怕狗狗同小朋友周圍踩,結果仲污糟過未抹!好彩Hizero有埋自動抹乾功能,幾分鐘就有乾淨嘅地板啦!


Hizero操作簡單,只有一個按鍵,加上提示燈,機身未裝好/唔夠水都一目了然!加上佢運作時只有低於 60db,小朋友瞓左都唔怕嘈醒,充電3 小時即可運作超過 60 分鐘!真係好適合有小朋友同毛孩嘅家庭架!

購買點:HIZERO官網 - https://hizero.com.hk/

U Lifestyle App 推出全新美食關注專區《社群》,以人氣飲食主題內容打響頭炮,由民間食神/KOL 分享每日美食提案,為各位提供深度交流及搵食平台!每月放送獨家試食活動進行中!

傳送門: https://bit.ly/3kY9Zpj

#UBlog #UBlog 飲食 #UBloggers #博客專享 #UBlog 生活 #家居清潔 #Hizero #入伙禮物 #四合一家居地板清潔機 #地板清潔 #地板清潔機 #防疫 #仿生4合1潔地機

留言

熱門文章