消費券買咩好?Airgle空氣清新機守護你健康

#消費券買咩好 #保障全家人健康 #Airgle空氣清新機


大家登記左消費券未呢?

最快8月就派發第一期錢啦唔,要帶動香港經濟,緊係要出去消費刺激經濟喇!呢d野交俾媽媽們就最適合不過喇!


未諗到買咩就不妨考慮下 Airgle 空氣清新機!

畢竟疫情仲未完結嘛,加上宜家天氣咁熱,成日開冷氣,室內空氣循環差,開多部空氣清新機,可以幫手過濾,用左一排全家人朝早起身都少左鼻敏感打乞嗤呀!


香港多間公營機構都用緊Airgle空氣清新機,質素當然有保證啦!

呢部AG25 車桌兩用空氣清新機,細細部夠哂骰,但其實已經擁有H14醫療級cHEPA過濾技術 及 專利光觸媒UV殺菌技術 



Airgle cHEPA濾網配備左H14級超高效過濾材料,而且經第三方檢測機構認證,可以過濾99.999%小至0.003微米粒子,包括細菌同病菌,就連0.1微米嘅新冠病毒都可以有效隔除!

淨係有濾網阻隔都唔夠架,Airgle空氣清新機仲配備美國專利光觸媒UV殺菌技術,全球第一款『鈦+光觸媒』組件,利用二氧化鈦同紫外線氧化作用,就可以淨化小於0.01微米嘅污染物,更可以持續殺滅細菌、病毒、分解甲醛、揮發性氣體及異味等有害物質,除菌效能仲高達99.999%!


再配上特級活性碳濾網,可以去除同分解吸附係皮革、塑膠等物料釋放嘅甲醛或者有害化合物,仲可以除異味、塵蟎、花粉、致敏原、霉菌孢子、寵物皮屑,屋企有毛孩或小朋友嘅家庭真係好適合入手!


除左可以插電家用,AG25仲配備車用配件,簡單組裝就可以直接將機身掛係椅背,細細部好慳位架!

配埋12V汽車煙頭充電器,每次開車自動啟動空氣清新機,超級方便!


操作方面都好簡單,只有一鍵操控,阿桃都識用呀!


我地呢d假日司機,平日就拎部機番屋企,放係阿桃活動範圍,夜晚就放床邊,假期揸車出去就裝番上架車度,宜家長期戴口罩成日搞到鼻痕流鼻水,用左Airgle空氣清新機之後情況真係改善左好多呀!


更多資訊:https://qrgo.page.link/bnhKs


@Airgle Hong Kong & Macau

#Airgle #AG25 #消費券

留言

熱門文章