肌膚都有微生憑?仲要每個人都唔一樣?

比全職媽媽更累的就是多職媽媽,同時兼顧工作+家務+阿桃日常,番工嘅壓力,照顧小朋友嘅忙碌再加埋無盡嘅家務,點樣可以繼續keep住年輕?
近日睇到Sammi講原來肌膚都有微生態系統架喎!而且仲好似DNA咁,係每個人獨一無二,人體由50%細胞+50%微生態組成,如果肌膚微生態失衡,就會引發肌膚衰老!所以就印證左點解人地用呢隻牌子好work,自己用就會敏感,因為並唔係每一樣產品都岩自己個「肌膚微生態」! 


良好嘅「微生態」可以達到以下三方面 
保護!有益微生物係阻隔外在環境嘅第一道防線,有助肌膚抵抗病原體入侵,同時釋放抗氧化蛋白。 
調整!有益微生物同皮膚細胞交流,有助緩和炎症,自然生少d粒粒喇! 
修復!平衡微生態對肌膚屏障功能大有幫助,仲可以修復番肌膚添! 

今次介紹呢支升級版嫩肌活膚精華(Génifique小黑瓶) 一瓶就可以還原年輕肌膚😍 
✅ 修復肌膚10大歲月痕跡 
✅ 1小時回復肌膚防禦屏障+77% 
✅ 7天柔收彈滑均勻透亮 

獨特專利配方利用「微生態」科研力量,濃縮數以百萬計嘅益生元同益生菌萃取物 
3種益生元👉維持完美平衝 
4種益生菌萃取物👉鞏固屏障功能,促進細胞分化 


再配合埋升級版嫩肌活膚眼霜 (Génifique 發光眼霜),就算戴住口罩都唔再怕個人冇精神啦!因為佢可以秒速強韌肌膚屏障,持久保濕,令到雙眼bling bling✨
✅ 7天強韌眼周提亮年輕雙眸 
✅ 即時提亮+24% 
✅ 1小時加快肌膚鎖水屏障回復+70% 
✅ 4小時保持水潤度+40% 用完之後眼周柔滑光澤,仲可以減淡黑眼圈🐼 

聽完介紹係咪好心動呢? 
立即購買👉 https://bit.ly/3ecchib 

#LancomeHK #亞洲No1專櫃護膚品牌 #Genifique小黑瓶 #Genifique發光眼霜 #微生態科研專家 #EyeShowMyStrength

留言

熱門文章