媽媽一定樣殘殘?Orogold 好用眼霜拯救你!

媽媽一定樣殘殘?Orogold 好用眼霜拯救你!

成為全職媽媽後,真係好忙好忙,平時已經要打理家頭細務,生左小朋友之後更加要係湊小朋友嘅間隙抽時間出嚟做家務,扮靚護膚?已經離我好遠好遠喇!

 黃金珍貴係人都知,呢支美國殿堂級美容品牌 OROGOLD Cosmetics 研發嘅24K 純金特效緊緻眼霜,重現古代黃金養顏秘方!到底 Orogold 眼霜有幾好用?

即刻睇埋落去喇!

OROGOLD 係全球擁有超過 100 間分店及 22 個城市,真係總有一間係你左近,全球都話 Orogold 好用,咁到底 Orogold 好用成點先?

首先 OROGOLD 堅持優質店舖服務,同時著都好著重產品質素,OROGOLD 將黃金養顏配方配合現代先進科技,打造一系列奢華高效護膚配方,全線產品更加係採用由意大利進口嘅 24K 黃金製造,Orogold 嘅產品都有證書認可證明!

今次介紹呢支 Orogold 眼霜(24K 純金特效緊緻眼霜),絕對係 Orogold 皇牌中嘅皇牌,更加係媽媽們嘅救星,因為簡單一塗就可以令雙眼重拾神采,呢支 Orogold眼霜真係好好用,就算忙住湊小朋友,成日捱夜,一支 Orogold 眼霜就可以解決媽媽護膚煩惱喇!

24K 純金特效緊緻 Orogold 眼霜可以煥發潛藏係女性底層嘅年輕因子,有效減輕浮腫及減淡黑眼圈,就呢兩點已經充分表達到 Orogold 好用啊!Orogold 眼霜蘊含嘅 4 大主要成份為︰24K 純金、咖啡因、維他命K 及綠茶。



Orogold 眼霜其中最重要嘅成份當然係黃金喇!黃金可以重喚肌膚生命,恢復肌膚彈性,增強人體自然癒合同再生能力,所以點解 Orogold 好用就唔在講,除左上面呢,其實仲有 7 大護膚功效,可解決多種肌膚問題架!

抗氧化、抗炎、抗敏感 ,呢幾樣野除左 Orogold 眼霜,坊間一般 eye cream 都做到,點解我咁強調 Orogold 好用呢?緊係有原因喇!

Orogold 眼霜仲可以有效滲透皮膚角質層,將成份更深導入皮膚底層,嘩,如果配合埋導入儀就真係不得了喇,我咁推介都係因 Orogold 好用!

而且 Orogold 眼霜有助刺激血液循環,加快細胞生長過程及激活再生,恢復皮膚組織彈性,Orogold 眼霜一直都有好多好評,睇到呢度我諗你都了解到 Orogold 好用成點喇!但係唔止喎,Orogold 眼霜仲有樣好用嘅地方!

就係 Orogold 眼霜有效減低紫外線對皮膚嘅傷害,仲可以預防老年斑出現,同有

效抑制黑色素形成,減少色斑!!做得媽媽級都離 30 歲不遠,一支 Orogold 眼

霜就可以當埋精華用,一步到位,抵我不停讚 Orogold 眼霜好用!

講咁多資料性嘅野,等我宜家即刻實測 Orogold 眼霜點好用先啦!因為長期對住電子產品工作,對眼又乾又攰,加上照顧小朋友嘅壓力,同埋夜瞓,黑眼圈超嚴重,唔化妝真係會嚇死人,好彩有 Orogold 眼霜,宜家每晚臨瞓前塗少少係眼周,

一星期咋!我個黑眼圈已經淡左好多,係人都問我做咩咁精彩,唔駛湊仔咩?全靠 Orogold 眼霜,令我重拾番自信,Orogold 好用到咁多人讚,網上咁多評價話Orogold 好用唔係冇道理架!

最重要係 Orogold 眼霜嘅質地,非常輕薄,輕輕用指腹按壓,Orogold 眼霜好快就俾皮膚吸收哂,提提大家,眼周位置皮膚比較薄,記得唔好太粗魯呀!Orogold眼霜比較起其他 eye cream 更水潤,因此都可以更快俾皮膚吸收,Orogold 好用嘅程度相信大家都了解到啦!

雖然呢支 Orogold 眼霜要成 2000 大元,但有價有市,Orogold 好用到咁,真係抵俾,如果你都想購買 Orogold 眼霜,可以去到 Orogold 門市購買,果度嘅 staff好細心仲教識左我好多唔同嘅護膚知識添!

OROGOLD 香港分店資料

銅鑼灣分店   
銅鑼灣時代廣場地庫2 樓 B246
銅鑼灣恩平道 52 號地下 C 號鋪

旺角期間限定店
旺角朗豪坊 1 樓 kiosk 101

留言

熱門文章