外賣雞煲冇難道

我最愛就係食雞煲,但宜家呢個時勢邊有可能出街食,既然係咁,一於外賣,所以我地就係 Uber Eats Order左 尚上下夏 - 養生雞煲火鍋 嘅雞煲

由落單起計大概一個鐘多d就送到喇,都幾快手!
今次我地叫左:
1. 雞脾拼雞胸(大份)(小辣) $229

2. 手切頂級安格斯(大)$239
3. 粉軟凍芋頭 $43
4. 千頁冰豆腐 $40
佢地用保溫袋運送,封好哂膠紙勁細心❤送到嚟夠哂原汁原味!

我第一次食個雞煲係唔駛lur骨😍😍啖啖都係肉呀,而且個辣度唔錯,夠香又夠麻

仲有超入味嘅豬皮添

食完雞煲記得唔好哂左個汁,加水落去,水滾即放入超索味嘅芋頭同千頁冰豆腐,再淥埋個安格斯牛肉食

除左食物好食到不得了,佢地好窩心咁準備左獨立包裝餐具,仲送左一支酒精搓手液俾我地開餐前使用

而醬料都好大兜,有齊火鍋豉油、辣椒同埋蒜蓉,多到我第2晚食雜錦煲都仲用緊


最重要係宜家直接致電或whatsapp落單買滿$500僅收單程車費、滿 $1000係免費送貨到家😉外賣自取全單仲享有8折添!

立即落單喇📲65801150

#今晚隊啤酒 #啤啤佢解解屈 #今日發生左件好開心嘅事 #開心死我 #黃色經濟圈 #齊上齊落 #一方有難 #八方支援

留言

熱門文章