親子自由行~東京篇

一直好同意帶小朋友去旅行見識世界

宜家阿桃3歲啦,我同老公計劃今年聖誕假帶佢去東京自由行玩順便睇雪,所以就拎番之前嘅遊記整理一下!

講到東京當然就要去迪士尼樂園啦,我地仲專登係東京迪士尼酒店預訂左房間,唔講唔知,如果係迪士尼旗下酒店入住,可以獲得提早入園嘅資格,咁就可以搶先玩熱門機動遊戲啦!

東京迪士尼樂園同香港迪士尼有些少唔同,因為佢地嘅迪士尼人物係會隨街走架,而唔係排隊嘅,所以同唔同到佢地影相合照就要睇你運氣喇!

帶小朋友除左去玩,都仲係去玩,我地超推薦位於後樂園站ASOBono!室內遊戲室,入面超大超靚,絕對係你係香港體驗唔到!

 地方大唔在講!

玩具都好多元化,全部都係靚靚日製玩具

仲有專為0~2歲小bb而設嘅遊樂區,所以呢度絕對適合唔同年齡嘅小朋友嚟玩架!
遊戲室就設於東京巨蛋城入面,冇錯,正正係日本搞演唱會、搞活動最出名嘅地方,小朋友放完電就到大人去shopping喇!

嚟到日本,有小朋友嘅家長都必行嘅西松屋,日本商場/店舖全部都超貼心會提供bb車,咁就可以安心購物喇

呢度有齊bb同小朋友需要嘅日用品,由奶樽奶粉到尿片啦副食品,甚至係服飾都有,而且價錢唔算太貴

好彩的話仲會遇到特價,好似呢件斷碼連身背心褲就只需要$35HKD,質地仲好好添,透氣又舒適!

仲有每次去日本都必食呢間係新宿嘅章魚燒

超巨型章魚燒影相打卡夠哂吸睛,而且位於遊客區,店員們用英文溝通都好ok,章魚燒味道一流,仲有好多唔同口味選擇添!

好啦,分享到呢度,你地又有冇東京必去景點呢?
歡迎留言話俾我聽等我可以plan好嚟緊聖誕之旅呀!

留言

熱門文章