脫髮救星治標又治本

產後脫髮呢個問題相信都一直困擾住大家,坊間一般都係建議轉用防脫髮洗頭水,又或者係做頭皮深層清潔,但以上方法都只係處理到外在因素,身體本身嘅根源問題仍然存在。

今次我就嚟到德善醫療集團,佢地除左有一般嘅中醫服務仲有一個「中醫藥健髮服務」德善健髮,我就係專程嚟做佢地最有名嘅「CMT頭髮修復自身療程」

入到嚟首先要填份form,大致都係了解下個人資料以及身體狀況同生活習慣

之後就會跟治療師入房間作進一步分析,但首先會講解下脫髮嘅成因同階段,原來對比起男士,我地女士嘅階段比較簡單,只有三個階段架咋!

之後就會用儀器進行頭皮檢查分析

會以1:60及1:200鏡頭放大檢查,治療師就會一睇就已經見到我進入左第一階段,就係髮界開始稀疏啦!

再細睇頭皮同毛囊就發現我嘅頭油比較多,已經block住哂毛孔,而且對比起右邊健康嘅頭髮,應該每個毛囊有3條頭髮,但我就只係有1~2條!仲有好多敏感紅點添呀!

以為就咁分析完就去治療室?
錯啦,德善最強大之處就係有註冊中醫師駐診,融合傳統中醫「辨證論治」,以「望、聞、問、切」去診症。
醫師把完脈話我脈緩而弱,係脾虛濕重,亦都因為咁令同血液冇辦法好好提供養份俾頭髮,令到髮質脆弱容易脫落。

係醫師開緊中藥俾我嘅同時,我就被帶到一個獨立房進行part2嘅療程,呢度好似小小salon咁,有齊洗髮椅同蒸機,仲有電視機同雜誌睇

呢碗就係由中醫師處方俾我嘅中藥外敷療程,萃取數十種純天然名貴中藥精華製成,全部都係基於我頭皮狀況而開,所以人人唔同架

係洗完頭清潔好之後,治療師就會將中藥仔細咁搽上頭皮

之後再用蒸機大概薰蒸45分鐘,過程中可以睇下電話咁,完全唔會痛或者痕癢

最後就係洗走外敷中藥,但大家放心,唔會話有好多陣中醫味,就算之後要出街都完全冇問題

做完哂全個treatment之後,頭髮感覺輕盈左好多,因為油脂被徹底清潔,頭皮恢復油水平衡,療程仲可以刺激毛囊生長,達到長遠促進頭髮健康嘅目標!

至於脾虛濕重呢個根本嘅問題,就要靠內服中養以及改善生活習慣去治療啦,德善都有中藥配售服務架!
如果你都有興趣免費體驗療程可以去以下網址登記http://bit.ly/2LvtLbn

留言

熱門文章