為你健康精神打打氣

相信大家雞精都唔會陌生,而且細個屋企人成日買俾我係考試前飲,話可以提神醒腦,但果樽黑炆炆嘅雞精,真係好難飲囉!

時到今日,已經推出左好多唔同嘅雞精,今次要介紹嘅老協珍熬雞精,唔單止產後補身可以飲用,就連小朋友都可以飲用,因為用獨特手法提煉,所以老協珍出品嘅熬雞精潤而不燥!
(照片摘取自Vivian facebook)
老協珍熬雞精係台灣已經有80年歷史,就連台灣女神徐若瑄以四十歲高齡懷孕都係靠熬雞精嚟補氣養胎,絕對係信心保證!

榮獲台灣媽媽第一嬰母網站Babyhome市場調查,連續5年「媽咪愛用品牌NO.1」、「好感度NO.1」,香港荷花OURS《媽媽寶寶》最佳孕期滴雞精品牌首選!
相信大家同我一樣,對「滴雞精」聽得多,其實滴雞精好定係熬雞精好d呢?,其實以「滴」嘅方式只可以獲得表面肉汁(一般小分子營養),但雞隻本身仲有好多豐富嘅大小分子營養(蛋白質、胺基酸等),所以熬雞精絕對可以獲取更多營養!
老協珍獨創『熬工法』利用水合作用,用高溫驅動大小分子,可以深層萃取老母雞同豬腩排5倍濃縮精華,含有豐富蛋白質、支鏈胺基酸、膠原蛋白,營養成份價值比其他滴雞精品牌更加高。
而且熬雞精成份天然,當中冇添加任何中藥,適合各個年齡層同體質,更加保證0味素、0膽固醇,0抗生素,0脂肪。
老協珍熬雞精屬於可以室溫保存嘅產品,無論係放係辦工地方,定係隨時袋係手袋都可以,對於忙碌嘅都市人嚟講真係非常方便,仲可以節省雪櫃嘅空間添!

至於加熱方法好簡單,只需要準備熱水,將成包熬雞精放入去隔水加熱就可以啦,連阿桃都做到呀!

記得唔好直接用微波爐加熱呀,因為微波會破壞熬雞精嘅營養份子,咁就會浪費左架啦!

有d媽媽擔心直接隔袋加熱會釋放有害物質,但原來老協珍嘅包裝袋係由日本知名製袋公司研發出專利4層不透光內袋,而最裡層嘅物料更係以奶瓶相同材質製成,所以絕對唔需要擔心!

加熱大概3~5分鐘就可以倒出嚟飲啦!記得小心d倒唔好浪費d精華呀!

阿桃試飲之後話雞湯好好味,雞味好香濃,而且冇任何中藥味。原來熬雞精仲有增強食欲嘅功效,每朝空肚飲效果就更加明顯喇!

飲完之後有d黏嘴嘅感覺,原來正正係天然膠原蛋白,唔怪得飲左幾日連皮膚好左喇,個人仲冇咁攰,夜晚又瞓得好左添!
老協珍熬雞精宜家係萬寧Mannings +、Mannings plus、老協珍官網就買到喇!

留言

熱門文章