靈活教學先可以培育未來棟樑

「三歲定八十」,幼兒教育係成長嘅最關鍵時刻,小朋友嘅品德、性格、操守就係由三歲左右發展初模。由於個人原因,我冇俾阿桃上N班,但我都好同意要俾小朋友及早認識社交,多接觸外界。

所以我就帶左阿桃去Magart瑪歌瑞特嘅playgroup試堂

點解我會揀呢度試呢?
首先我好認同佢地嘅理念,以靈活好玩嘅手法教導小朋友,而且課程用英國早期基礎教育(EYFS) 、意大利瑞吉歐理念(Reggio Emilia)及探究式學習法,夠晒國際化同創新,同傳統好唔同。

一入到學校,阿桃即刻俾巨型遊戲區吸引住

除左有訓練大肌肉嘅地方

亦都有訓練小肌肉嘅遊戲牆

襯阿桃玩得咁開心,我就去參觀下學校,校園環境好新好靚,有各式各樣教具,其中佢地亦有用蒙特梭利教具輔助小朋友學數學,夠哂具體,學校真係好精心挑選最適合小朋友嘅學習教材。

另外係培育小朋友藝術方面,佢地都有好多配套,好似有陶瓷製作,出面好少學校有架!

可以係間咁靚嘅美術室上堂,相信小朋友都會受到薰陶

唔知大家有冇留意到,學校範圍都種左好多植物呢?原來係校方希望小朋友可以多親近大自然,望多d綠色植物,心情都開朗d呀!

講番playgroup先,課程設計以多樣化教學為主,以4大方式:遊戲式、主動式、創造式同適度式,靈活咁為小朋友提供適切嘅引導

好似砌積木咁,其實就係俾小朋友發揮創意,同時手腦並用,培訓創造性獨立思維

而且課室有唔同角落,小朋友可以主動挑選佢地感興趣嘅內容學習,激發佢地主動求知嘅欲望
仲可以發掘到小朋友號嘅興趣同特點添

另外課程設計亦都著重感官探索,鼓勵小朋友用五官去探索及認識呢個世界

最令我滿意嘅係呢度課程安排兩名老師,一名外藉英語老師及一名中普老師,而且老師都充滿愛心又親切,所以我都好放心俾阿桃係度上堂

嚟緊佢地仲會舉辦一個雙語夏日營,由2歲半到5歲都可以參加,小朋友可以進入有趣嘅故事世界,透過豐富好玩嘅感官探索、科學活動、藝術創作、小食製作、角色扮演及多元遊戲,享受一個難忘嘅暑假!

留言

熱門文章