一封港媽寫俾大眾嘅信~搭港鐵嘅辛酸

做人媽媽甚艱難,係香港做一個媽媽就更辛苦!
我係一個媽媽,有一個仔仔,由於居住地方需要步行差唔多20分鐘嘅路程先可以到港鐵站,再加上過程中需要上落斜坡,我多數都會推bb車出去搭港鐵,而呢一封信亦都係因為咁而寫:

有時我都好明白,繁忙時間真係好多人好逼,人人都想快d去到目的地,但係唔該你見到有bb車就唔好再逼入嚟啦好嘛?
大人俾你撞一撞都痛,更何況你成個人挨落架bb車?
小朋友唔舒服大叫大喊,又俾人側目,做人媽媽真係無限咁無奈!
其實有冇諗過我地為左上車可能已經等左幾班車?
你介唔介意都等下班車呢?其實香港地鐵好快架咋,繁忙時間2-3分鐘就有一班架啦!

仲有一點我真係好討厭!
唔知有冇人同我一樣每次等地鐵月台上大堂嘅升降機等到燥?
永遠有一堆人唔排隊,一開門就打尖衝入去,又或者手腳健全嘅人逼住哂d位?
轉車站(例如:金鐘、太子)因為有兩層月台,夾係中間果層真係分分鐘等10幾分鐘先入到去!

唔排隊打尖固然可惡,但我更不憤果d貪方便而搭升降機嘅人,你行多兩步去搭扶手電梯會斷腳咩?
我地推住bb車係真係有需要搭架,我夠情願行多兩步路唔駛等啦,但危險嘛!(老實講,有d地方冇升降機都係逼住你用扶手電梯,路人都係會嫌棄你阻掟)
當然你可以收起架bb車,一手拎車一手拖仔啦,但有時仲要手抽一袋,揹一個背囊,真係唔係個個媽媽做到架!

最後就係出閘機,呢樣我觀察左好耐,到底呢個人點解唔用隔離嘅轉閘機,係都要用專門俾bb車同輪椅用嘅闊閘機呢?

我好想同香港大眾講,一個港鐵站,大部份都只有兩個闊閘機,一個係入口,一個係出口(唔好問我點解,好多時就係set到只可以出不能夠入)
我推住bb車係真係必須要使用闊閘機,如果你只係為左方便,或者只係唔想郁手轉個閘,可以麻煩你,讓番部闊閘機俾有需要嘅人嘛?

當然,香港都有好多熱心人,平時見一個媽媽帶小朋友出街,好多時都會幫手叫人讓開d行入d,上港鐵又會幫手托一托車,但仲有為數不少嘅人,佢地嘅行為真係令到媽媽們好困擾,希望大家都可以互相提點下,令到香港社會更加和諧融洽。

留言

熱門文章