夏日變髮~隨性慵懶風

呢排嘅天氣又濕又熱,實在令人失去行動力!
難得申請到半日大假,就決定去剪頭髮換換心情!

再次嚟到元朗Unite Salon,無他嘅,價錢公道,用料上乘,環境舒適,最重要當然係我嘅髮型師阿Ron細心又技術了得啦!

有關Salon環境同上次嘅 #香薰無氨染髮,可以到上一篇Blog詳睇 bit.ly/2BF3wdj

經過上次用 #dyson風筒 將頭髮吹成內彎之後,異常喜歡,因為我下巴比較尖,微曲髮型可以平衡番面型

而另一個重點係頭頂已經生出黑髮,當然要補染番啦!
好多髮型師功架不足,大多會勸你全頭重染,但細心嘅Ron話可以幫我補髮根顏色,咁對電髮後嘅效果更好!

首先修剪下髮尾(順便出賣下阿Ron俾大家點相!)

為左保護髮質,係電髮前會先進行電前護理

因為上次洗過色,所以今次Ron為我選用左日本Paimore 熱療電髮藥水,電髮同時為頭髮注入養份,將電髮過程受損程度降到最低!

到底呢間salon有幾咁細心呢?
咖啡?有!
連護耳套都有,咁就唔駛再怕藥水整到耳仔啦!
之後再有髮夾去除頭髮毛燥,令一陣卷髮更順利

正式上髮卷啦!
Ron係每次落藥水同上捲嘅時候都加左Apt大豆精華幫我去保護番頭髮!

電完之後,哈哈!

老實講我都有少少嚇親,但其實過完水就會自然番架啦!

最後阿Ron幫我用左日本染料品牌wella嘅極光系列,染番髮根部分,呢隻染料特點係做完頭髮比較有光澤架!

完成啦!

即刻成個感覺唔同哂,變得好清爽,好lady咁!
而且只需要係吹乾頭髮時翹住頭髮吹就可以,打理非常方便,岩哂媽媽級呀!

帶點隨性慵懶風,唔知你又鍾唔鍾意我嘅新髮型呢?
有興趣搵阿Ron變髮嘅朋友,記得提早預約呀!

UNITE
地址:元朗紅棉圍3號厚德樓6號鋪地下及1樓全層
髮型師:Ron lam
whatsapp電話:53137299
https://www.instagram.com/unite_ron
https://m.facebook.com/53137299ronlam/

留言

熱門文章