夏天為大地帶來美腿

不知不覺已經到3月,好快就到夏天,又係背心短褲出動嘅時候!但首先緊係要同毛毛講拜拜!

有見過桃媽真人或者從小認識我嘅人都知道,我係一個「毛孩」,細個嘅時候更加因為咁俾人排斥,到左中學開始就不停研究不同脫毛方法。
蜜蠟又痛又持續唔耐,剃毛後再生出嚟嘅毛毛又粗又硬,仲有機會一個毛囊生幾條毛毛!

今次嚟到Orchid Beauty素顏美試做808冰點激光無痛脫毛,呢部機採用10Hz的重複頻率,速度係傳統激光脫毛嘅3-5倍!

我去嘅係位於銅鑼灣分店,另外仲有一間係旺角嘅
雖然比不上大公司,但呢度整潔舒適,去到都冇咁緊張嘛!

療程前一晚需要用剃刀清理毛毛先,仲要記得好好保濕呀!
美容師會先檢查有冇遺漏嘅毛毛,之後就會幫你清潔皮膚。

因為我係做小腿嘅關係,所以著短裙或短褲去會比較方便。
美容師會拎起激光槍,逐個位置打激光落毛孔,過程中只會感到少許熱度,完全無痛。

過程大概只需15~25分鐘,需時因人而言,清潔完,美容師會幫大家揸番護理霜保護皮膚。

呢張相我係療程後差不多3星期後影嘅,生出嚟嘅毛毛幼左之餘,生長速度仲慢左,仲有部分毛毛已經冇再生出嚟,效果超好阿!

而且有冇發現皮膚仲白左呢?
原來經過特殊處理嘅激光不單可以脫毛,仲可以促進真皮層中膠原蛋白和同彈力纖維嘅活性,瓦解深層色素,令到肌膚緊緻美白。
問過公司話大部份顧客係3次療程後已經脫落7~8成毛毛,而5次左右就可以完成療程啦!

留言

熱門文章