量身訂製嘅Facial

我地會根據當日嘅行程同天然而著唔同嘅服飾,其實做Facial都一樣,應該要跟番你皮膚嘅狀態而做唔同嘅Treatment啦用料啦同手法。
所以桃媽最驚去美容院俾Facial不停俾人Sale買Package,一係要做死一部機,一係就扣格仔,但到底點扣,真係佢先知啦!
朋友介紹左Vepo俾我,話絕對解決到我以上問題喎!
身為全職媽媽,時間分秒必爭,Vepo就係時代廣場隔離甲級商業大廈,方便又乾淨!
一入到去就可以除左對高踭鞋,換上拖鞋,開始relax旅程

但原來係做facial之前,會幫顧客用呢部機先檢查下皮膚情況,再建議唔同療程俾顧客

部機可以check到皮膚嘅水份、彈性、油脂分佈同皮膚紋理

連毛孔情況都可以一覽無遺!
完成分析後,就會推薦番適合嘅療程俾顧客。
而且有一點好值得讚揚,佢地嘅Package係好似八達通咁,直接儲值同扣錢,明碼實價,童叟無欺!

美容室寬敞舒緩,燈光柔和,絕對可以好好享受一個美容覺

美容師會先卸妝及潔膚,之後就係皇牌人手針清服務!
我一向都好怕針清,每次都痛到流眼水!
但Vepo嘅美容師手勢好好,而且唔會做死一個地方,做一陣鼻翼位會轉額頭,之後有需要再繼續做鼻位,所以過程冇咁痛!
而且除左黑頭仲會清埋暗粒添!

之後就會配合高頻棒幫助傷口抗菌消炎,仲可以促進吸收

係清理完之後就會搽上度身量制嘅精華再配合療程,我今次嘅療程主要係針對保濕、膚質彈性同收細毛孔,搽完精華之後配合純氧機,為肌膚注入純氧之餘,更加可以令皮膚更加吸收精華!

最後就係用度身訂製嘅配方而成嘅mask,繼續都係針對之前嘅情況而調配,美容師好細心不斷調整mask嘅位置,仲不停搽上一層又一層嘅精華上去!
做完之後成塊臉充滿光澤又水潤,完全係素顏相,仲白過我化左妝添呀!

做完之後有靚靚化妝間俾你執番靚先走!

仲可以係bar conrner飲番杯茶添

誠意推薦Vepo,聽講人手facial仲包埋面部按摩,下次一定要再去試下呀!

Address: 17 Floor , The Sharp , 011-13 Sharp Street , East Causeway Bay, 香港
Tel: 28197633
Website: https://www.vepohk.com/

留言

熱門文章