迷人電眼の鍊成

就算做左媽媽,都總有需要化妝嘅時候,可能係小朋友百日宴、生日會、入學禮,做媽媽除左要準備好所有細節同物品之外,緊係要執靚自己個樣啦!

而成個妝容最重要當然係眼妝啦!
又大又明亮嘅雙眼,自然會俾人一種精神嘅感覺!

所以今次桃媽就去左AYANA做YUMI角蛋白美睫,幫眼睫毛扮靚靚!

至於點解會揀AYANA呢?
其中一個原因係身為全職媽媽嘅我,需要長期照顧未開始番學嘅阿桃,而AYANA方面唔介意我帶埋阿桃上美容院,但當然小朋友都要有番相當嘅自理能力啦!
角蛋白美睫大概需要一小時,我就一早準備左新玩具俾阿桃慢慢係Sofa位置玩,之後就放心去扮靚靚啦!

另一個選擇AYANA嘅原因就係佢地採用通過FDA同歐盟認證嘅YUMI Lash作為原料,YUMI以真正角眼蛋專利配方而製,所以效果自然持久,可以有效提升自身睫毛,唔需要用假毛接駁。

美容師會細心將每條眼睫毛分開固定,呢個程序會感到有少少拉扯嘅感覺,但唔會痛嘅,之後上完藥水就靜待定型。
係做YUMI嘅過程中係無任何痛楚或者刺眼,只係會用眼膜遮住下眼睫毛,避免藥水落入眼睛,過程中無任何藥水味,所以唔會傷害皮膚或者引起敏感。

一小時好快就過去,真係舒服到訓個覺都得呀!

即刻睇下Before and After,對眼即時多左成倍!
YUMI角蛋白美睫仲有個小祕技,就係會係完成後幫你嘅睫毛染色,所以完成後都唔需小再揸睫毛膏喇!雙眼又大又有神,睫毛自然卷曲,就好似每次化妝一樣添!

完成後美容師更加會捧上茶水,最重要嘅係冇繼續hard sell療程,成個過程輕鬆又舒服!

最後感謝AYANA幫我打造一雙迷人電話,仲幫手睇住阿桃,下次一定會番離試埋其他美容項目!


留言

熱門文章