桃家新開始:全爆大裝 #浴室廚房篇

近排少左蒲頭,其實係因為一直籌備緊裝修!
好快阿桃🍑就要升小學,亦都想為佢間多間房,到時做功課溫書都可以專心d喇💪

桃爸👨就話︰竟然係咁,不如索性全屋大裝,我地就暫時搬去親戚屋企住。

講真,裝修真係一門大學問🙀唔親身參與都唔知咁麻煩!
既想耐用又口碑好,更加想價錢相宜,兩者要拎個平衡就真係要上網做定功課➕落鋪格價喇!


早排我就去左灣仔睇浴室同廚房設備,去前我已經做足功課,桃爸最注重就係個座廁🚽要求有抗菌、防污、沖水減少水花功能😅聽落好高要求咁,原來真係有牌子做到架喎!



點先算係去廁所最高級嘅享受?
有個靚座廁當然要配埋電子廁板🤩
去過日本就知,電子廁板其實好common,但要係香港家庭裝上嘅話就必須留意座廁係咪可以安裝到,同埋供電及淡水設備可否配合到,唔係駛左舊錢買番黎都係得物無所用😣
市面上咁多款電子廁板,緊係要搵一款性價比高個款啦!
浴室除左座廁之外花灑都好重要,有小朋友嘅家庭當然最注重水溫,舊式熱水爐時凍時熱咁🥶🥵好易凍/熱親小朋友,所以✨冷熱水恆溫系統絕對係首要嘅考慮因素,之後就要諗水掣嘅安全性,睇下用熱水果陣水掣會唔會變熱,同埋龍頭位置有冇機會令小朋友撞親!

其次我揀左外露式花灑,雖然隱藏式比較美觀同安全,但就需要敲爛瓷磚再重鋪😔,而我揀嘅花灑就可以解決曬我嘅顧慮同時又符合哂我要求!


最後就揀埋廚房水龍頭,因為一般都會係屋企煮野食,所以今次我就傾向揀一個內置濾水器嘅水龍頭,內置雙水管,獨立輸送濾水同自來水,用起上嚟就更加放心!
另外唔講唔知,原來水龍頭都有水務署認證,我就當然揀左有水務署認證,想用得安心記得要揀番有認證架喇🥰

再分享多個小Tips💬

知道有唔少人會選擇上網買呢類產品,但我就鍾意親身落鋪睇,可以摸到物料之外,最重要係有店員俾到專業意見我🤗又提點左我d完全冇考慮過嘅因素,好似水龍頭咁,因為疫情我本身想揀輕觸式款,但最後覺得濾水系統更加重要!

最重要係裝修真係分秒必爭,落鋪買貨期有預算,唔駛擔心到時全世界等件貨開工嘛,而且仲有售後服務,唔怕到時少左舊零件又要周圍搵😄😄
今次落鋪雖然行到好攰,但就加深左我對唔同產品嘅認識,大家都係想一家人住得舒服,有時駛多少少錢好過買完裝完發現原來符合唔到要求!

American Standard,INAX同GROHE呢個牌子,平時係唔少商場同酒店都見過,點解?因為佢地用料靚而且又耐用,用好耐都同新嘅一樣😍今次我都揀好左心儀嘅款式,遲d裝修完就再同大家嚟個room tour分享用後感啦😉

#好物推介 #裝修分享 #三重保障 #雙旋沖水 #家居安全 #座廁有得揀 #家中最值得投資的產品  #一頭兩用 #水龍頭推介 #電子廁板 #電子坐廁

留言

熱門文章