60秒大眼祕密 Clarins提拉撫紋全效眼霜

#媽媽們必備神物 #回購率超高 #用完番唔到轉頭

作為多功能媽媽,照顧小朋友日常+家務當然係不可或決!但媽媽都要學習愛自己,MeTime煲劇對我嚟講就係一整日勞動後relax嘅時候,相對就當然係犧牲睡眠時間,搞到長期有黑眼圈又眼皮下垂啦!

我上網做過好多research,發現呢Clarins支提拉撫紋全效眼霜真係好評不絕,人人用到空瓶再回購!一試愛上,真正做到60秒極速大眼,搽完即時見到效果,緊緻提升,對眼大d睇落個人都精神d

首先,Clarins提拉撫紋全效眼霜質地輕盈透薄又夠水潤,用手指輕輕推開就ok,好容易吸收,而且完全唔黏立,就算香港日頭咁熱搽都唔會覺得唔舒服!

超過80% 女性認同使用4星期後^,眼周肌膚重拾飽滿,撫平皺紋 ; 睫毛更強韌,重回年輕明眸!

原來Clarins提拉撫紋全效眼霜蘊含2款速效大眼植物配方,卡西花蠟萃取(Cassie wax extract) 同有機哈倫加那萃取 (Harungana Extract) ,有效促進12倍膠原蛋白增生!想改善黑眼圈同撫平眼紋,呢支眼霜絕對幫到你!


一支足夠解決眼周肌膚問題,夠哂方便,持續用達4星期效果更理想,我宜家每日早晚都會用一次,個個見到我都話我精神左又後生左添

宜家係8月15日前,於官網或專櫃購買提拉撫紋全效眼霜 15ml,只需HK $600,仲有限時買1享6 (價值: $1,136)限定官網優惠: 於官網購買提拉撫紋全效眼霜,結帳時額外獲贈自選 4試用裝及免運費。https://bit.ly/3r1wOL4

#Clarinshk #TotalEyeLift #賽車眼霜 # 60秒極速大眼 #Eyecream

留言

熱門文章