桃媽實測:絕脂神 真係減到肥?

#我要減肥 #唔止係一句口號 #仲係我嘅決心

曾經我係一個瘦底人,油浸都唔肥絕對係表表者😤細個試過食家庭裝雪糕當晚餐,幾日後上磅仲瘦左!

但係神話係會破滅,直到我生左阿桃🍑我不單止減唔番磅,走勢仲愈見凌利!

當我發現果陣已經一發不可收拾嘗試過節食,戒澱粉質,但湊住小朋友需要大量體力,好易就餓,結果反而晚晚食宵夜🤦‍♀

我都試過做運動架,但一忙起上離,skip下一日,再skip就成個星期,然後就沒有然後了...

天氣咁熱,我都想著小短褲😭但大脾粗到兩節手臂咁,邊好意思丫👉👈仲有少少虎背熊腰咁,著咩衫都唔好睇,以前d衫一件都著唔落,結果個人就更墮落👿

但我有個好消息想宣佈🥳我成功喇‼️ 

#絕脂神真係work架!食左一段時間,我大脾圍竟然由45.5cm減到43cm😱😱😱當然體重都輕左啦😏不過幾多磅就係女人的祕密!

本身我並唔係日日可以💩到嘅人,食完絕脂神我每朝第一件事就係去排毒,我仲發現到前一晚如果食得太油膩,仲會排多d添😂

最重要係對日常生活完全冇影響😊但食落口嘅我都好小心,佢入面嘅成份有哂臨床測試證實可以針對減重,個臨床測試指可以減到12.8公斤😱而且佢係天然成份,採用雞尾酒療法

❌酒精成份❌西藥

🌄🌌以日夜配方 進食5種瘦身功能丸嘅混合療法💊一次過針對哂5個肥胖原因

✅燃脂✅袪水✅代謝✅動腸✅飽腹

食粒丸仔就搞掂!



針對人體生活習慣,日間飽肚,晚間就肌肉促進代謝,其中動腸丸除左可以暢便,仲可以阻隔油份同糖份吸收,代謝丸就可以避免減肥期間肌肉流失,促進新陳代謝💪

一盒就有28包,而且係獨立包裝,平時我都會袋定幾包起身,唔怕有時夜晚有飯局漏左食嘛!


#絕脂神 #醫學雞尾酒瘦身 #專科瘦身功能丸 #臨床減12.8公斤 #日夜配方 

留言

熱門文章