潮流夾公仔店 x 網上實時夾公仔

一直以嚟我同桃爸都好主張俾阿桃,去試去做,就好似夾公仔咁,佢想試,我地唔介意所謂嘅「浪費金錢」俾佢自己去試,因為我地深信佢必定係過程中有所得著。

今日我地一家就嚟到城中熱話,香港本土自己創辦嘅夾公仔專門店,抓力全開 x Take Me Out 「夾公仔過3關」主題店

店鋪位於紅磡大街,而且門外彩繪顯眼,要搵絕對唔困難!

至於何為「夾公仔過三關」呢?
係主題店入面嘅精選景品會附送抓券卡,憑卡序號打開《抓力全開》APP就可以兌換金幣繼續夾公仔,夾中愈多景品,更加可以係遊戲內換到人氣熱選商品!

一入到嚟我就覺得抓力全開係間佛心鋪,因為佢地係直接用$5硬幣玩,意思即係唔會存在玩唔哂或者用剩代幣嘅情況!

鋪面地方唔算太大,但都有十幾部夾公仔機

而且禮物好多元化,除左有一般公仔,仲有精品、模型

連玩法都有碌波波機,但咁又點值得我推介呀?
記得繼續睇落去呀,好戲在後頭!



一輪功夫,花費左$100,我地就滿載而歸啦!

最特別呢,就係每件夾到嘅獎品都會附有一張「抓券卡」,面值由HK$30-100不等($30已經有600個金幣啦!)

只需要刮走封條取得序號

再上網download 《抓力全開》apps就可以係網上實時夾公仔,令你足不出戶都可以輕鬆減壓!

機台應有盡有,仲超佛系咁有「練習機台」,故明思意係唔需要俾錢就可以無限任夾去練習!
 
多種玩法包括:推推樂、磁吸機、波波機等等
 
兌換左抓券卡就可以係網上實時夾公仔喇

獎品有唔同種類,由日用品到電子產品都有,當然唔少得日本景品同模型喇!

《抓力全開》仲會不定期係《Take Me Out》各分店內快閃大派免費禮包,仲有夾公仔達人教大家夾公仔技巧添!

抓力全開 x Take Me Out 「夾公仔過3關」主題店
➢ 九龍紅磡馬頭圍道37-39 號紅磡商業中心地下25A號舖

Facebook 粉絲專頁
➢ 抓力全開 Mighty Catcher
https://www.facebook.com/mightycatcher/



遊戲下載連結:https://go.onelink.me/0lhg/mum

留言

熱門文章