30歲仲有「青春痘」?可能係玫瑰痤瘡!

相信人人係十八廿二時都爆過暗瘡,因為油脂分泌旺盛嘅問題,所以唔少少年少女都會生好多俗稱「青春痘」嘅暗瘡

但我最近同朋友傾談先知道,原來人到三十仲有「青春痘」就要小心喇,因為好有可能係玫瑰痤瘡(英文為Rosacea),我真的長知識了,不得不同大家分享一下!呢種玫瑰痤瘡係一種常見嘅慢性皮膚病,其徵狀包括面部微絲血管擴張,出現紅斑、丘疹或膿皰,就咁睇同暗瘡的確幾相似。

但其實可以透過以下幾個問題去釐清當中嘅分別嘅
1. 接觸常見誘因之後臉部出現紅斑,並需要一日或以上消退?
2. 紅腫範圍有沒有出現灼熱及冇觸摸下都有刺痛感覺?
3. 你的臉部有沒有出現清晰可見嘅微絲血管或蜘蛛網狀紅斑?
4. 面部皮膚有冇質地變厚、粗糙、毛孔粗大、鼻子變得紅腫及脹大(酒糟鼻)?

如果4題入面有一半或以上嘅答案係「是」,咁就好大機會患上玫瑰痤瘡!

形成玫瑰痤瘡嘅成因主要係因為免疫力失調同皮膚血管不正常地擴張而引起,面部會感到刺痛同發熱,而且皮膚大面積咁泛紅。


根據我搵到嘅資料,玫瑰痤瘡嘅症狀係分成3個階段,分別係:前期、初期同後期,而治療方法都會因應唔同階段及情況而有所唔同。



朋友話我知,佢發現患上玫瑰痤瘡後,就係做Excel v療程去改善呢個問題,呢個療程主要係針對前期玫瑰痤瘡同一般面部泛紅問題嘅血管鐳射療程,佢話效果好好!(當然效果亦係因人而異啦)

療程原理係利用儀器發出嘅微波,改善皮膚泛紅、毛孔粗大同暗瘡印嘅問題,從而做到嫩膚美白嘅功效,有效預防前期玫瑰痤瘡形成。雖然我本身冇呢個問題,但見到朋友被困擾多時嘅「爛面」問題得到改善,我都替佢開心。希望我今次寫出來可以幫到更多人。

睇到呢度如果你都仲有疑慮或問題,我就推介大家去Leciel Medical搵專科醫生檢查及查詢啦!

https://www.facebook.com/lecielmedicalcentre/

留言

熱門文章