秋風起好友相聚飯局之選

「人生有個真正朋友的確好極!」
做左媽媽之後,話題永遠離不開小朋友,結果我嘅人生又多左一班並肩作戰嘅媽媽谷朋友!由細細個傾飲奶加固到大左講升學經玩樂遊,媽媽們嘅話題足夠每晚傾爆what's app group!
 
但係呢,「朋友係要見嘅!」 前排秋風起,又係食雞煲嘅好時間!

今次去到位於佐敦嘅 尚上下夏 - 養生雞煲火鍋,呢度最特別就係大排檔格局,食雞煲飲啤酒,講野大聲d都唔怕,夠哂氣氛,但又可以嘆住冷氣食喎!

我地叫左個三食雞煲,一邊雞煲,一邊湯底打邊爐,食完雞煲可以再加自選湯底打邊爐,一餐食夠3隻味!

講番重頭戲,我地叫左小辣雞脾肉,我從未食過雞煲嘅雞件可以咁嫩口,仲可以要求走骨走皮,服務好到加01!而味道方面非常惹味,唔係坊間死麻死辣,餘韻帶點甜味,重點係食完唔會勁口渴!不過如果食到辣嘅我建議揀中辣,感覺侍應哥哥太睇少我地兩個女人仔喇!


其次我地叫左蕃茄湯同沙嗲湯,前者香濃清甜,後者帶點麻勁,兩種都好適合打邊爐


手切頂級安格斯牛肉
打邊爐點可以冇肉?手切厚薄適中,淥5秒左右,剛剛好,牛味香濃!


千頁冰豆腐
用嚟吸哂d汁食一流,,又香又好味
手打三色丸
超彈牙,仲可以一次過食哂三款口味
韭菜豬肉餃
皮薄餡靚,每隻都包都漲卜卜,食落勁滿足

雜菜籃
食完咁多肉,緊係要食番d蔬菜,雜菜籃夠哂豐富,又有唔同種類,唔駛諗!


必食二人餐都只係$698 ,仲送兩支飲品/啤酒


店內部份員工為聽障及智障人士,希望可以幫助佢地重投社會,咁有愛心嘅鋪頭真係好需要大家支持呀

晚晚10:00pm後入座即享宵夜特價優惠:
星期日至四: 全單7折
星期五, 六及公眾假期前夕: 全單85折

電話訂座: 2470 2668 / 6580 1150 (Whatsapp)
網上訂座: http://www.tablemap.com/tc/restaurant/detail?poiid=1312 

尚上下夏 - 養生雞煲火鍋
尖沙咀山林道23號地下 (佐敦D出口)
營業時間 : 星期一 6pm - 1am ; 星期二至五 6pm - 2am ; 星期六 5:30pm - 2am ; 星期日 5:30pm - 1am<7:30pm>

留言

熱門文章