舒適無感日本品牌One Day Con SHERIQUE

「女為悅己者容」,更何況做左媽媽之後,唔好講化妝時間,直頭連睡眠時間都不足!一對靚靚嘅Colour Con絕對會為你睇落更精神亮麗!
今次想為大家介紹日本品牌One Day Con (即拋式隱形眼鏡)SHERIQUE
呢個系列最大嘅特式就係「4-Tone配色」,巧妙地以四重混色,令到靚靚們戴起後雙眼睇落更自然更真實!
另外一大重點就係無敵嘅「Circleless無痕外圈」,劣質colour con經常會遇到嘅問題,令到混血感降低,甚至會形成雙眼嘅感覺!

SHERIQUE系列總共有6種顏色,今次我就揀左4款同大家真實示範

首先係02Hazel Contour,超淺啡金色,混血感覺立即湧現!

呢款Con最適合影郊區日景,陽光打落去,雙眼閃閃發光,而且更顯皮白皙
03Gray Contour,灰色係最難挑戰嘅顏色之一,靚可以好靚,唔靚就會變死魚眼
而我本人就超級滿意,混血感超強,而且睇落去雙眼水靈靈!

緊接住係05 Fawn Nude, 顧名思義就係自然裸色感

其實4款之中我最偏好呢款,除左有明顯嘅增大效果,仲有明顯嘅啡框,絕對令人眼前一亮

最後係06 Capped Contoured,呢款同05有d相似,但顏色更多重,帶點啡啞色邊框

戴上後顏色依然出色,有冇d外國人feel呢?

仲有樣野值得一提,就係呢個系列嘅鏡片全部都有UV Cut可以阻擋紫外光,而且加入左玻尿酸,有強力保濕成份,令到長戴都仿如無感!

留言

熱門文章