媽媽減肥邊間好?香港新蒲崗GYM+TRX 齊齊變辣媽!

「大媽」呢個詞語,相信係做左媽媽級嘅我地最唔想聽到嘅,有邊個唔想好似d明星咁,生完好似冇生咁,樣靚身材正!但最大問題就係無錢無時間減肥囉!

想要好曲線嘅身體,就必須要付出努力,一星期一小時,俾自己放低家庭,放低小朋友,做個運動出身汗,再重新出發。

但唔知邊間gym 。後來發現新蒲崗有間GYM + TRX 減肥gym room - nin studio,鄰近鑽石山港鐵站,交通非常方便。

真係估唔到,TRX已打入香港各大gym room,連新蒲崗都唔例外!最正嘅係呢度唔係行會員制,只會每個課堂計 更加唔存在瘋狂被sell嘅問題!

本身想揀空中瑜伽,可惜實在太熱門,係有限嘅MeTime之下就改選另外一種我一直都好想試嘅運動,TRX減肥消脂班。

TRX 全名係Total Body Resistance Exercise,原理係透過自身體量和懸掛訓練,提升全身肌肉強度、穩定性同靈活性。

熱身之後,就會由慢到快開始運用懸掛吊帶進行訓練,由於TRX只係以自身重量作訓練,所以就算你比較少運動都可以handle到

成個TRX減肥課程會針對平時比較難鍛鍊到嘅肌肉位置,有助收緊線條

上至手臂下至臂部同大腿都可以靠唔同動作去燃燒脂肪,咁先真正用TRX達到減肥嘅效果

另外教練亦都會教授唔需要用懸掛吊環嘅TRX動作,令大家係屋企有時間都可以繼續做運動減肥

好喜歡呢度嘅課程以小班教學為主,每班最多6名學員,教練可以每個學生都照顧到,包括成個動作姿勢嘅完成度,呢點真係非常重要,姿勢唔岩隨時會拉傷肌肉,後果可以好嚴重架!

最後就會以放鬆拉筋作結尾,唔好睇少呢個動作,繃緊嘅肌肉必須好好放鬆,運動過後肌肉痛事少,最重要係保持肌肉彈性,咁先可以長做長有。

除左我岩岩上嘅TRX減肥課程,仲有空中瑜伽,Kickboxing同減肥必選嘅HIIT班

另外一般男士們最喜歡嘅負重訓練都有,nin studio有大量器材,岩哂喜歡操肌嘅男士,我身邊都有男士朋友放工都想係新蒲崗gym,但又唔知邊間好,我諗呢間都適合佢地!

大家都唔需要擔心太多男士,因為岩岩介紹嘅TRX減肥班近9成都係女學生,而且仲會有獨立房間上堂,咁就唔怕尷尬啦!

上完堂成身汗又要趕下場?呢度有完善嘅沐浴設施,仲連洗頭水、護髮素同沐浴露都齊備

沖完涼之後仲有大大個梳妝位俾你扮靚添!超級超心呀!

最後介紹番我地今堂TRX減肥班嘅導師,Alex
佢係前獨木舟及龍舟香港代表隊,更加係現任香港龍舟代表隊總監,係香港級運動員!除TRX減肥之外仲有教授HIIT班同私人一對一班架!

宜家新客戶可以先約試堂,再考慮購買套票架!如果要比較導師+埋環境同設施,我諗冇乜邊間新蒲崗gym room會過nin studio呢~ 

課程查詢可以
Whatsapp:http://wa.me/85295602096
https://www.facebook.com/ninstudiohk/

留言

熱門文章