《鼻敏感過敏症救星☆草姬蟲草》

桃媽細細個果陣成日因為氣管問題病,果時媽媽就成日燉鱷魚肉呀冬蟲夏草呀果類對氣管有幫助嘅補品俾我食😘多得媽媽悉心照顧再配合上做運動,我先愈病愈少!
但宜家空氣實在太差,加上夏天成日出入冷氣地方,少不免會鼻痕、打乞嗤、流鼻水🤧
今次試食⭐草姬 第4代蟲草 CS4⭐主要成份係蟲草菌絲體 CS-4同大豆卵磷脂,有效控制鼻敏仲可以令咳喘斷尾!而且以卵磷脂做藥引,令人體更易吸收!3歲以上更加可以拆膠囊倒入半粒份量做藥膳,咁大家就唔駛再挨更抵夜燉俾小朋友食啦😆😆
今次桃爸同桃媽都有試食,每晚臨訓前食2粒,連一向睡眠質素好差嘅桃爸都可以一覺訓天光(前提當然係阿桃去左渡假😂),原來除左主治鼻敏感,蟲草對失眠都好有幫助!而成日半夜趕稿嘅桃媽食左都覺得精神左,對於我地呢d成日夜訓嘅媽媽們仲有清肝補肝嘅作用添!
最重要當然係鼻敏感冇再發作,終於唔駛要成日鼻痕到流哂眼水喇!

🛍銷售點:萬寧獨家發售
網上購買:ZINOMALL.com
(https://www.zinomall.com/product-detail.php?product_id=422 )


草姬 HERBS #草姬蟲草CS4 #鼻敏感救星 #3歲就食得 #媽媽們補肝 #爸爸們有覺好訓 #補健產品 #一樽有60粒 #2份食都食到一個月 #又到中秋買離送禮都好得體

留言

熱門文章