桃。試用 Badanamundsen 點讀套裝

《點讀筆陪你學英文✏》

以前嘅人要學英文係非常困難,桃媽仲記得果時要買部電子詞典去查字典學發音。宜家社會物質豐富,學英文都簡單左好多!

今次就同大家介紹Badanamu嘅點讀套裝,Bada Genius,適合0~2歲嘅小朋友,培養出各種基 礎學習能力,為升讀幼稚園做好準備!

課程將重點培養小朋友認識顏色、數字、形狀、以及字母表🔠

🍑桃勁鍾意玩,因為點邊度都可以發聲!
桃媽🍑👩就最欣賞佢有家長導讀手冊,令我可以更清楚知道要點同阿桃玩!

好似雙面卡咁,人人都以為要將阿拉伯數目字🔢同英文one two three拉上關係,但其實小朋友仲細,咁樣會更容易混淆,所以建議分開教授。

而且套裝仲有唔同教材,可以令到整個學習語景變得更豐富,好似阿桃睇睇下書覺得悶📚,我就叫佢去玩海報📄

才短短3日就由顏色不分到認到顏色仲係英文添!(小朋友嘅學習能力真係好強💪)

到大dd更加可以玩埋活動冊,有連線貼貼紙等等活動俾小朋友玩,咁就可以更鞏固知識啦❤


立即登記免費試用裝:
https://badanamu.com.hk/cn-parent-visit/

Badanamu Hong Kong PopStar Global
#badanamu #badanamuhk #education #english #pernursery
#POPSTAR #星光博客 #PopStarGlobal #popstarevent2018

留言

熱門文章